Reeuwijk; juni 2010

Reeuwijk; juni 2010
Tijdens het weekendje in Reeuwijk

woensdag 1 december 2010

De uitslag van de CT-scan.

Alvast een heel kort berichtje over de uitslag van de CT-scan van gisteren. Heb nu geen tijd voor een uitgebreider verslag, maar merk en realiseer me dat veel mensen meeleven en ook graag willen weten hoe het ervoor staat.

Gisteren zijn we dus naar het Daniël den Hoed geweest voor de uitslag van de CT-scan, dat was erg spannend.
Gelukkig was het een goede uitslag, de tumoren zijn na de 6e en laatste chemokuur weer wat kleiner geworden!
Nu zijn mijn bloedwaarden weer zo laag, dat mijn weerstand nihil is.
Als de waarden volgende week dinsdag weer voldoende zijn hersteld, dan mag ik beginnen aan de monotherapie met de Parp-remmers. Deze moeten er dan voor zorgen dat de tumoren klein blijven.
Natuurlijk blijft het altijd spannend, maar ik ben nu gelukkig niet met lege handen naar huis gestuurd, dus dat is gezien de omstandigheden echt goed nieuws!!
Dat geeft de burger weer moed!

Later zal ik dit bericht verder aanvullen. Voor nu bedankt voor zoveel blijk van medeleven. Dit helpt mij echt in dit hele proces!

Heel veel liefs,

Hettie

19 opmerkingen:

  1. lieve Hettie, ik "hoopte" inderdaad al om wat "nieuws" omtrend je uitslag te kunnen lezen.
    Wat fijn dat deze strijd allemaal niet voor niets is geweest ! Geniet van alle mooie dagen in deze decembermaand met je man en kinderen ! veel liefs Connie, Frank , Raymond en Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Hettie wat een goed nieuws! Ik hoop dat het er volgende week dinsdag goed voor je uitziet en je mag beginnen met de behandeling. Voor nu...geniet van dit goede nieuws ondanks alle omstandigheden. Ben zo blij dit te lezen. Hou je taai!

    Liefs Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Hettie,
    Fantastisch nieuws!! De ballonnen en het vele duimen heeft voor nu geholpen, nu verder afwachten hoe verder gaat verlopen!
    Hoop dat jullie een fijn Sinterklaasfeest kunnen vieren! Geniet ervan!!
    Blijf maar lekker binnen, het is buiten veeeel te koud.....brrrrr....
    tijd voor snert en warme choco, hmmm lekker!
    Ik kijk uit naar je volgende bericht!
    Dikke knuffel van Manuela
    en voor iedereen want dat verdienen jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Hettie,

    Een groot deel van de dag heb ik aan je gedacht. Wachten op een uitslag is zenunuwslopend. Er gaat van alles door je hoofd. Deze uitslag is een fantastisch nieuws voor jullie allemaal. Geniet zoveel als kan!

    Veel liefs van Joke en natuurlijk ook van Kirsten en Kim.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Superkanjer,

    Wat was ik gisteren blij toen ik je bemoedigende berichtje kreeg, geweldig!!!

    Nu kun je weer lekker op gaan bouwen en we hopen natuurlijk dat je snel weer met de parp-remmers mag beginnen.

    Ook fijn dat dit positieve bericht zo voor de feestdagen is gekomen; je stapt er nu wellicht heel anders in en geniet extra.

    Wij wensen jullie dan ook heel veel mooie momenten samen, maar uiteraard zie ik je nog van te voren.

    Lieverd, dikke kus van ons allemaal.

    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Hettie en Arco,
    Het is toch wel een felicitatie waard dat de chemokuur zijn effect heeft gehad. Hier hebben jullie natuurlijk steeds op gehoopt en gelukkig kregen jullie goed nieuws te horen.
    Ik hoop van harte dat de bloedwaarden weer snel omhoog gaan , zodat je weerstand weer toe zal nemen. Rob en de kinderen waren erg blij met het nieuws wat ik over jou vertelde.
    We leven met jullie mee, hoor!
    Liefs van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Hettie, na het geweldige nieuws dinsdag , heb ik in gedachten de vlag voor je uitgehangen. Ik heb de hele dag met een blij gevoel rondgelopen. Alvast een hele fijne sinterklaas, geniet ervan en ik hoop je gauw weer te zien, Heel veel liefs en groetjes voor allemaal, Yvonne B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve allemaal,
    Wat lekker moet dat zijn geweest toen jullie dit goede nieuws kregen! Het is hard vechten maar gelukkig heeft het wel resultaat opgeleverd.
    Geniet van jullie weekend, hopelijk heeft Sinterklaas je prominent in zijn rode boek staan en word je lekker verwend!! Veel succes voor dinsdag en ik hoop met je mee dat de rest van je behandeling door kan gaan.

    Liefs Marieke Sluis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey hallo,

    Dat is super fijn nieuws voor jullie! En wat fijn dat je ons op de hoogte houdt, want inderdaad, ook ik heb je (jullie) steeds in mijn hoofd. Zo'n dag als dinsdag, zenuwslopend lijkt me dat!

    Ik hoop dat jullie een fijn sinterklaasfeest hebben en dat jullie samen kunnen genieten!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Petra de Groot03 december, 2010

    Hoi Hettie,

    super dat de uitslag van de CT scan posistief is. Nu hopen dat je verder kunt met de PARP-remmers. Ik leef met je mee en moet heel vaak aan je denken. Dit zijn voor de december maand ontzettend positieve berichten, zodat je van Sint en Kerst extra kunt genieten en doe dit ook he?

    groetjes Petra de Groot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hettie,
    Oh wat een heerlijk nieuws voor jullie. En wat is dat jullie toch zo gegund. Geniet deze dagen van de warmte binnen en in jullie gezin, terwijl het buiten ijzig koud is. Een hele mooie Sinterklaas en Kerst zal dit voor jullie worden waar je van alle kleine momenten extra intens zult kunnen genieten. Hou je taai.
    Liefs,
    Joyce, Ralph, Bram en Hieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hettie, drie maanden geleden is bij mij borstkanker geconstateerd en ik heb tot nu toe heel veel geluk gehad. Wat mij erg heeft geholpen is positief blijven denken en iedereen die een negatieve invloed op je heeft uit de weg te gaan. JIJ bent het belangrijkst. Wat mij ook heel veel goeds heeft gedaan zijn de vaak onverwachte reacties en kaartjes. Daarom hoop ik dat ik met dit bericht jou/jullie een hart onder de riem kan steken. Houd moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Hettie,
    Een mooi cadeau van Sinterklaas; zo'n goede uitslag. Ik hoop dat je je fit genoeg voelt om met elkaar lekker te genieten van een wit Sinterklaasfeest. We zullen opnieuw voor je duimen dat de waarden dinsdag hoog genoeg zullen
    zijn.
    Veel plezier gewenst dit weekend!
    Edith, Ko, Victor, Arthur

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He lieve Hettie
    Ik lees vol bewondering jou verhalen over de Chemo's , en vind het zo mooi dat jij hier zo over kan schrijven. We denken vaak aan je.
    Fijn zo'n mooie uitslag vlak voor de feestdagen geniet er met volle teugen van met je gezinnetje en we duimen met iedereen mee op een goede uitslag dinsdag.
    Veel liefs Marian ( ome Nol en Tante Dien)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hettie,

    Ik had natuurlijk al via via vernomen over de ontzettende situatie waar jij en je gezin doorheen gaan. Via mijn schoonzus Kitty heb ik je blog gevonden en gelezen.

    Wil je zeggen dat wij hier met zijn allen ontzettend met je meeleven en aan jou en je gezin denken. Ik vind het indrukwekkend om te lezen hoe je deze strijd aangaat en heb echt enorm respect hoe je met alles omgaat.

    Veel sterkte voor jou en je gezin.

    Liefs Lisette
    (Moeder van Naomi; Daphne's vriendin die nu in Australie woont)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hettie,

    Ik reageer niet zo vaak maar dat wil niet zeggen dat ik je Blog niet volg. Ik ben in ieder geval blij dat ik je Blog nog steeds kan volgen. Wat dat betreft maak jij mijn hoop, zoals ik in mijn eerste reactie heb gewenst, waar;-)
    Ik vind het heerlijk om die positieve ondertoon te voelen die in en tussen de regels zit beschreven. Ik ben trots op je en hoop, zoals eerder aangegeven, nog heel veel Blogs van jou te mogen lezen.
    Wat mij aangaat: Je was, bent en blijft een top-wijf! (dit moet complimenteus overkomen he)

    Groet,
    Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Hettie,

    Wat een heerlijk bericht! Dat moet jullie alle 4 goed doen!
    Nu maar hopen dat je ook aan de parp-remmers kan gaan beginnen en die hun werk ook goed doen.
    Wij sturen jullie alle liefs en sterkte,
    kus,
    JP, Mieke en Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Allemaal,

    Wat een goed nieuws!!! Ik ben heel blij voor jullie. Ik wilde nog even zeggen dat ik heel veel respect heb, hoe jullie met alles omgaan.

    Veel liefs Claudia(moeder Michelle)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Hetty,

    Goed om te lezen dat de uitslag van je CTscan goed was en dat je nu aan het aansterken bent voor een vervolgbehandeling.
    Hoop dat je inmiddels een goed sinterklaasfeest achter de rug hebt en nu energie aan het verzamelen en opbouwen bent voor de feestdagen.
    Succes &Sterkte, Liefs Mirjam (v Dijk)
    Succes met

    BeantwoordenVerwijderen